DataArt i C&G Partners pracują nad stroną internetową The Rockefeller University

DataArt i C&G Partners pracują nad stroną internetową The Rockefeller University

DataArt, międzynarodowa sieć firm zajmująca się konsultingiem technologicznym i C&G Partners, organizacja zajmująca się konsultingiem w zakresie designu, ogłosiły dziś wdrożenie nowej strony intenetowej The Rockefeller University, uniwersytetu wiodącego w dziedzinie badań biomedycznych.

Zaprojektowana przez C&G Partners i wykonana przez DataArt strona internetowa jest kluczowym elementem programu komunikacji strategicznej uniwersytetu, zaprojektowanego by zapewniać spójność warstwy wizualnej i przekazu dla użytkowników różnych kanałów komunikacji. Konsoliduje informacje z różnych laboratoriów i oddziałów na terenie uniwersytetu, służąc jako zunifikowany portal online, w miejsce różnych, uprzednio niepołączonych ze sobą stron internetowych. Działa na bazie wszechstronnego systemu zarządzania treścią (CMS). 

„Stanęliśmy przed zadaniem powtórnego zaprojektowania serwisu, który umożliwiłby podkreślenie unikalnych mocnych stron tej instytucji”, mówi Maya Kopytman, Partner w C&G. „By uchwycić innowacyjność The Rockefeller University w dziedzinie bionauki, strona zawiera naukowe obrazowanie z prawdziwych laboratoriów, zestawione z angażującymi portretami studentów i wydziałów, ilustrującymi działania instytucji od środka. Klient zaufał naszemu stanowczemu podejściu do warstwy wizualnej oraz założeniu, że powinniśmy szerzej zaprezentować ich niesamowite naukowe odkrycia.” 

DataArt rozwinęła projekty wielu podstron, poprawiła funkcjonalność wyszukiwarki, zreorganizowała i przeniosła setki stron i zintegrowała sekcję „kierownicy laboratoriów” z użyciem zewnętrznego rozwiązania stworzonego na zamówienie. Unowocześniona struktura i nowy CMS oferuje odwiedziającym spójne doświadczenie użytkownika i bliske spojrzenie na Rockefeller, jednocześnie odpowiadając najwyższym standardom skalowalności i wydajności.

„Jesteśmy dumni, że przyczyniliśmy się do zapewnienia płynnego doświadczenia użytkownika dla naukowców The Rockefeller University, dawców, mediów i szerokiej społeczności związanej z badaniami biomedycznymi”, mówi Egor Kobelev, VP of Engineering, Healthcare and Life Sciences Practice w DataArt. „Liczymy na kontynuację współpracy z uniwersytetem i C&G Partners.”

Dalszy rozwój projektu pociąga za sobą migrację kolejnych podsekcji do nowego CMS, stworzenie dodatkowych projektów wspierających nową stronę i strukturę treści i integrację z wieloma publicznymi stronami oraz aplikacjami wewnętrznymi The Rockefeller University.

O C&G Partners 

C&G Partners to studio kreatywne wielu specjalizacji, dedykowane projektowaniu dla kultury – od organizacji kulturalnych do kultury organizacyjnej. Wierzymy w nienaruszalną wartość kultury, instytucji, które ją wzbogacają oraz firm, które ją kultywują. Budujemy na podstawie tej wartości, by łączyć ludzi, tworzyć społeczność i poszukiwać znaczenia. By to osiągnąć, utrzymujemy głębokie doświadczenie eksperckie w wielu dziedzinach zintegrowane pod jednym dachem. Obejmuje to branding, instalacje cyfrowe, wystawy, infografiki, druk, oznakowanie i strony internetowe. 

O The Rockefeller University:

The Rockefeller University to wiodący światowy uniwersytet biomedyczny. Założone w 1901 roku laboratoria uniwersytetu prowadzą zarówno podstawowe jak i kliniczne badania nad zróżnicowanymi zagadnieniami biologicznymi i biomedycznymi. Ich misją jest poprawa i zrozumienie życia dla korzyści ludzkości. Uniwersytet został nagrodzony wieloma wyróżnieniami, wliczając największą ilość Nagród Nobla przyznaną instytucji.