David Tossell

David Tossell

Texas

Vice President, Travel & Hospitality

Biografia

David Tossell rozpoczął karierę w rodzinnej firmie z branży turystycznej. Na przestrzeni lat pracował dla takich branżowych gigantów jak Sabre, Travelocity i Virtuoso.

David dołączył do DataArt w 2014 roku, obecne stanowisko. Regularnie wypowiada się na łamach branżowych mediów, m.in. Tnooz, Hotel Business Review и CIO Review, jako ekspert cytowany jest w Washington Post, USA Today i the Wall Street Journal.

Posiada doświadczenie w wielu dziedzinach, w tym marketingu globalnym i promocji produktu, zarządzaniu, SEO, e-mail marketingu. Jest pomysłodawcą wielu startupów, które odniosły sukces, w tym Sabre Rewards i APInet, nadzorował również tworzenie TimeshareAdvisor. W Travelocity był odpowiedzialny za współpracę z ponad 1900 firmami partnerskimi, wśród których znajdują się Yahoo, AOL, American Express i AAA. Jako dyrektor generalny w CruiseLabs, stworzył międzynarodową sieć stron internetowych poświęconych wyszukiwaniu i rezerwowaniu wycieczek, za co firma została laureatem nagrody Phocuswright Travel Innovation. Przed podjęciem współpracy z DataArt był związany z WMPH Vacations / iCruise.com.

David ukończył Uniwersytet Pepperdine w Kalifornii, a w 1997 roku zdobył tytuł Certified Travel Counselor w The Travel Institute. Jest współautorem podręcznika „Technology In The Travel Industry”. Wspólnie z żoną stworzył dla rodziców dzieci z autyzmem kilka programów, które mają na celu pomoc przy organizacji podróży, kształcenia i adaptacji dzieci ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi.