Wyróżnienie Employer Branding Excellence Awards 2019 dla DataArt

10 czerwca
Wyróżnienie Employer Branding Excellence Awards 2019 dla DataArt
5 czerwca 2019 roku DataArt odebrała wyróżnienie w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2019 w kategorii Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa.

Założeniem konkursu jest wyróżnienie firm i zespołów zajmujących się budowaniem i dbaniem o wizerunek marki pracodawcy w oczach pracowników i kandydatów.

Do konkursu zorganizowanego w ramach 8. edycji konferencji Employer Branding Summit zgłoszono 150 projektów. Przyznano nagrody w 7 kategoriach, w tym 21 wyróżnień. DataArt została wyróżniona za kampanie z wykorzystaniem autorskiej platformy Skillotron, na której profesjonaliści i pasjonaci IT z całego świata mogą sprawdzić swoje umiejętności i wiedzę. Platforma zrzesza ponad 15 tysięcy aktywnych użytkowników platformy pochodzących z 74 krajów.W konkursie wyróżniono kampanie zrealizowane przez DataArt wśród pracowników firmy z okazji Dnia Programisty oraz Star Wars Day. Założeniem nagrodzonych kampanii była realizacja wydarzeń opartych o Employee Value Proposition na skalę globalną.

„Wyróżnienie w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2019 za kampanie wewnętrzne zrealizowane z użyciem platformy Skillotron to dowód, że warto eksperymentować i rozwijać nowe narzędzia. To dla nas ogromny zaszczyt i potwierdzenie, że DataArt idzie w dobrym kierunku.


Nasz zespół jest rozproszony - tworzą go ludzie pracujący w ponad 20 biurach na całym świecie, ale łączą nas wspólne wartości. Dlatego tak ważna jest dla nas komunikacja wewnętrzna i działania skierowane do pracowników. Skillotron jest skrojonym na miarę narzędziem, które pozwala nam realizować kampanie na skalę globalną.


Jesteśmy dumni, że Skillotron, który od początku był dość nietypowym projektem, nie tylko pozwala nam komunikować najważniejsze dla nas wartości i angażować osoby zainteresowane marką, ale również staje się miejscem, w którym ludzie realnie wymieniają wiedzę, szlifują umiejętności i po prostu - dobrze się bawią”

– mówi Lena Shybaieva, PR Manager w DataArt Wrocław.

O Skillotron

Skillotron to społecznościowa platforma dla programistów, zrzeszająca 15 tysięcy osób z 74 krajów. Platforma umożliwia sprawdzenie wiedzy i umiejętności związanych z IT na bazie kilku tysięcy pytań stworzonych przez użytkowników. Pytania są podzielone na kilkanaście kategorii i wiele więcej podkategorii, obejmując języki programowania, technologie do zarządzania projektami oraz tematy związane z historią IT, komunikacją i popkulturą.

skillotron.com

O Employer Branding Excellence Awards 2019

Budowanie marki pracodawcy wymaga kreatywności, wiedzy, a czasami odwagi, żeby zaskoczyć, wyróżnić się i przyciągnąć uwagę kandydatów. Ideą konkursu jest nagrodzenie tych, którym się to najlepiej udaje i pokazanie najlepszych praktyk, które mogą inspirować innych.

employerbrandingsummit.pl